Rahapelimainonta 2027 – uhka vai mahdollisuus?

rahapelimainonta

Mediayhtiöt odottavat rahapelimainonnasta pelastusta mainosmyynnilleen. Peliyhtiöitä houkutteleviin sisältöihin ollaan valmiita panostamaan paljon, mikä tulee vaikuttamaan pelimainonnasta jäävään katteeseen.

Pelimainonnan buumin tiedetään olevan lyhyt, ehkä vain noin 18 kuukautta. Nykyinen eduskunta tuskin haluaa kantaa vastuuta kilpailun avaamisen seurauksista, joten mainontakin päästäneen aloittamaan vasta vuoden 2027 puolivälissä, vaalien jälkeen.

Rahapelimainonta ei ole ollut Ruotsissa pidettyä. Inventaarien täyttyminen pelimainonnalla on heikentänyt muiden mainostajien huomioarvoja ja Roita.

 

Lisää aiheesta voit lukea YLE:n verkkosivuilta >

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top