Kesän markkinaosuudet jaetaan nyt.

kesän markkinaosuus

Mitä jätskiä syödään, mitä makkaraa paistetaan ja mitä juodaan janoon?

Teorian mukaisesti alkukesän ostokäyttäytyminen vakiintuu juhannuksen jälkeen ja siksi mainostajilla on kiire saada viestinsä ulos juuri nyt ja erityisesti juhannusviikolla. Tämä tarkoitaa sitä, että tänäkin vuonna radiomainonnan määrä tulee olemaan huipussaan juuri juhannusviikolla.

Koska laki ei enää nykyisin sääntele radiomainonnan määrää, tulevat katkot olemaan useilla radiokanavilla todella pitkiä. Tämä tietenkin vaikuttaa myös mainonnan toimivuuteen, viestien perille menoon.

Mediabooking on tutkinut mainonnan huomioarvoja ja verrannut tuloksia pitkien ja lyhyiden katkojen välillä. Tulemme julkaisemaan tuloksia elokuussa – pysy kuulolla!

Vastuullinen mainostaja mainostaa kohdennetusti, näin säästyy yleisön huomioarvoa myös muille.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top