Ilahduttavan vanhanaikaisella konseptilla Nordea voitti peräti kolme Leijonaa viime kesänä Cannesissa. Asuntolainan Vanhempainvapaa -mainos muistetaan kuusivarpaisesta vauvasta. Useiden sanomalehtien etusivuilla julkaistua mainosta epäiltiin AI-tekeleeksi. Kohun syntyminen ei tekijöiden mukaan ollut yllätys, ja siihen ehdittiin valmistautua. Kuudetta varvasta ei sen sijaan oltu huomattu kuvan valintatilanteessa.
Samassa Marketing Finlandin järjestämässä Cannes WrapUP -tilaisuudessa jaettiin myös todennäköisesti kaikkien aikojen ensimmäinen Leijona koulutuslaitokselle. Haaga-Helian TikTok University palkittiin ennakkoluulottomuudesta ja huomion herättämisestä. TikTok University on aiheuttanut paljon ristiriitaisia tunteita kiinalaisuutensa vuoksi. Huomio on ollut maailmanlaajuista ja uutisointia on nähnyt lähes 500 miljoonaa ihmistä. Julkisuus on saanut Haaga-Helian hakijamäärät reippaaseen kasvuun.



